تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاهی جامع در تمامی عرصه های دانش و علم برای ارتقای سطح اطلاعات و دسترسی راحت اطلاعات عمومی و تخصصی رشته های معماری ، عمران ، مرمت ، کامپیوتر و عمومی و ...


رمان 1984 جورج اورول


رمان 1984 جورج اورول

رمان 1984 اثر جورج اورول اسکن شده

۱۹۸۴ رمانی است که هیچگاه کهنه نمی‌شد و داستان آن برای ابد تازه جلوه می‌کند و هر کسی گمان می کند که کتاب برای عصر او نوشته شده است.

رمان 1984 را جورج اورول (George Orwell) در سال 1949 نوشت، زمانی که جنگ دوم جهانی به تازگی به اتمام رسیده بود و جهان خطر تسلیم شدن در مقابل حکومتی ظالم و دیکتاتوری را به خوبی فهمیده بود . در آن زمان جنگ سرد هنوز به معنای واقعی آغاز نشده بود و در دنیای غرب روشنفکرانی بودند که به دفاع از کمونیسم برخواسته بودند . اورول این کتاب را در واقع برای اخطار به غرب در مورد گسترش کمونیسم نوشت . اما داستان این اثر را میتوان تا حدود زیادی به شرایط حاکم بر تمام جوامع تحت سلطه ی حکومتهای استبدادی تعمیم داد . داستان در سال 1984 (35 سال بعد از تاریخ نگارش کتاب) در شهر لندن رخ میدهد . بعد از جنگ جهانی حاکمان کشورهای قدرتمند به این نتیجه رسیده اند که اگر جهان به همین ترتیب روند افزایش ثروت را ادامه دهد ارکان جامعۀ طبقاتی به خطر افتاده و حکومتشان سرنگون خواهد شد . آنها تنها راه جلوگیری از این امر را نابود کردن ثروت تولید شده در جنگی بی پایان میبینند . جرج اورول در این کتاب جامعه‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن خصوصیاتی همچون تنفر نسبت به دشمن و علاقهٔ شدید نسبت به برادر بزرگ (رهبر حزب با شخصیت دیکتاتوری فرهمند) وجود دارد. در جامعه تصویر شده گناهکار به راحتی اعدام می‌شود و آزادی‌های فردی به‌شدت توسط قوانین پایمال شده‌اند. در این داستان مسائلی همچون اینگساک (Ingsoc)، بزه فکری، گفتارنو، دوگانه‌باوری مطرح می‌شود . کتاب دیدگاهی ضد کمونیستی و ضد حکومتهای توتالیتر دارد . در قرار گرفتن این کتاب در ژانر علمی–تخیلی بحث وجود دارد؛ اما بسیاری آن را کتابی شاخص در این سبک می‌دانند .


مبلغ قابل پرداخت 7,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1384

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • جزوه دست نویس و قدیمی درس طرح مرمت بافت دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی 1369
  • توسعه ، بهسازی ، حفاظت و مرمت حرم شریف نجف و بافت اطراف آن
  • اصول گودبرداری و ایمنی گود
  • کاردستی حیوانات کاغذی
  • مجلات معماری خارجی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد